توهین به پیامبر چرا؟؟؟؟
تنفس صبح

 

توهین چرا؟
پیامبراسلام
صلّی الله علیه وآله وسلّماز اینکه کفار نور تعالیم او را درک نمی کردند به شدّت غمگین بود، خداوند او را دلداری داد که :  کافران از نور معرفت بی بهره اند، چرا که تنها جسم تو را می بینند امّا حقیقت جانت را درنیافته اند:«تَراهُم ینظُرونَ إلیک وَ هُم لا یُبصِرون»*
گفت یزدان که تَراهُم ینظُرونَ       نقش حمّام اند هُم لا یُبصِرون
تو آنان را به خدا می خوانی اما هوای نفس آنان را به سوی دنیا می کشد:«
إن تدعوهم إلی الهُدی لا یتَّبعوکم»**
آنها تسلیم نفس خود گشته اند، ولذا از تو تنها جسمی می بینند و می گویند:«ماأنتم إلّا بشرٌ مثلُنا و ما أنزَلَ الرّحمنُ من شیء»***
 
*سوره بقره/ آیه198
**سوره اعراف/ آیه 193
***سوره یس/ آیه 15
 


نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت9:30---3 مهر 1391
سلام. وبلاگ خوبی داری. راجب اسمش خواستم بگم که قشنگه . این اسم یکی از کتاب شعرای دکتر قیصر امین پور هستش ولی هر چی زیرو رو کردم وبلاگتو اسمی از قیصر نبردید و نگفتید که این اسم رو مرحوم قیصر ساختن. درسته که قیصر اصلاحطلب بود ... اما به هر حال شما تو پروفایلتون خوندم که علوم قرآن و حدیث خوندن و لذا حلال و حروم سرتون میشه. ازتون می خوام که به این نکته توجه کنید.
پاسخ:سلامی از تنفس صبح به خدمت شما دوست گرامی(نگار) معلوم است که فرد دقیقی هستید، اما شاید اندکی زود قضاوت کرده اید، من در زمان راه اندازی وبم خبر نداشتم که مرحوم قیصر امین پور هم کتابی با این نام دارند بلکه نامگذاری وبم را براساس آیه 18 سوره مبارکه تکویر که می فرماید:"و الصّبح إذا تنفّس"و نیز تناسب معنایی این نام با زمان ظهور امام زمان(ع) انجام داده ام. گمان دارم جناب امین پور هم نام کتاب خود را با استعانت از همین آیه شریفه برگزیده باشند. به هر حال از حسن توجه شما متشکرم و خوشحال می شوم باز هم از نظرات شما دوست ارجمند بهره مند گردم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 9:43 :: نويسنده : سحرحیدری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنفس صبح و آدرس tanaffosesobh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: